16 May 2013

Bercuti di Pulau Langkawi 30april-3mei 2013

Akhirnya plan kami nak pergi bercuti diizinkanNya. Tiket flight lama dah aku booked awal lagi..Banyak betul dugaan sblm kami pergi..salah satunyala alis demam panas..cuti EL aku pun dah byk...so aku pun macam berbelah bagi sama ada nak teruskan percutian ini ke tidak..bila dah berserah padaNya,akhirnya keputusan berpihak utuk ke sana...

segala ubat2 aku bawak...baju2 pun aku bawak mengikut hari..mmg niat pi sana utk bercuti melapangkan dada dan menghilangkan ketegangan yg ada..hihi...betul la niat kita pun mmg nak bwk mak mertua jenjalan sambil nak ambik hati dia...sbb huby sibuk je memanjang jarang balik kampung..so tu la tujuannya..bila dah bwk jalan ni org tua ni rasala dihargai...


memang puas hatila pi sana..walaupun penat melayan kerenah anak2 dan kene tolak mak mertua sebab naik kusi roda..alhamdulillah pulak anak2 sihat walafiat pi sana.. depa nak kuar dari rumah la ni...bila sampai umah jer selang beberapa hari sampai la ni depa demam..ni pun baru ada kurang...

hari2 kelam kabut...aku pun buat2 tenang jer..mula2 alis demam ni afy pulak..sabaor jer la...mmg kene cekal la ada anak2 kecik ni...

okla mai kita enjoy dengan gambar2 ni...aku pun bukan ada masa duk umh nak edit2 gambar...keeja umah melambak2 nak kene buat...mlm ni depa tido awal sbb pas mkn ubat..so aku takde mood nak kemas dapur..aku update la blog ni..

aku bercadang nak tukar template dan nak lawa2kan blog tapi aku takde kesempatan lagi..


Gambar di dalam duck boot












sblm terbang..dah checkin

afy suka tutup muka

sampai2 langkawi naik kereta sewa, dua2 tido..kepenatan dlm flight tak tido

sampai2 langkawi terus pi dataran helang..paneh masa ni

alis berpeluh2..afy baru bangun tido kuyup kencing sampai kene seluar

sampai2 hotel ni la gelagat anak2 aku..

dipantai cenang

dipantai cenang..best sgt..tak puas nak berendam..jernih bersih sgt airnya...masa ni panas..

sian afy nak mandi kolam tapi tak dapat..hotel tu provide utk org dewasa jer

nanti sambung lagi..aku dah mengantukkk

Ok pada 14/3/2014 baru aku ada kesempatan nak mengupdate entry Pulau langkawi..lama sungguh...

Gambar ni aktiviti kami semasa di langkawi..












semasa kami nak terbang balik ke KL




BARANG2 YANG DI BORONG  

TOTO TU MAK MERTUA AKU PUNYA..
















No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers